Grąžinimas
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prašome susisiekti su mumis el.paštu info@melior.lt susiderinsime prekės grąžinimo detales.
Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d.pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, susisieksime su Jumis aptarti pinigų grąžinimo klausimo).
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.